Halsema is woke en laat politie controleren; politie woedend!

  • Gepubliceerd op 26 dagen geleden

    Omroep PowNed

    Burgemeester Femke Halsema van Amsterdam ligt op ramkoers met de politie. Ze stuurt voortaan waarnemers met de dienders mee, om te kijken ze niet per ongeluk iemand etnisch profileren. Een totaal gebrek aan vertrouwen!

    💍 Stem op Meiden die rijden voor de Gouden Televizier-Ring: bit.ly/2UHpmsS

    🚨 Steun PowNed, word lid: bit.ly/34TCDit

    ⭐ Ontdek meer van PowNed op onze website en socials!

    ► Website: www.powned.tv
    ► Facebook: www. OmroepPowNed
    ► Instagram: omroeppowned
    ► Twitter: powned

Robin casandra
Robin casandra

Politie s bang dat ze in de gaten gehouden worden , waarom anders deze opstelling , het wordt tijd !

10 dagen geleden
Metal Videos
Metal Videos

er moet wat gebeuren aan het wapen probleem in de stad. nou prefentief fouilleren lijkt mij dan de oplossing. maar nope. dat wilt groen links niet. dus ze willen het niet opgelost hebben. daar komt het op neer.

11 dagen geleden
max van der beek
max van der beek

Nazi's

11 dagen geleden
Paulus Flipse
Paulus Flipse

Alles om je te controleren

14 dagen geleden
dd.
dd.

Dierentuin Amsterdam. , ow nee dat heet Artis.. ow a dat bestaat nog.

14 dagen geleden
P man
P man

De interviews zijn wat etnisch geprofileerd om een bepaalde mening te krijgen. Met als resultaat dat de conclusie is er is niks aan de hand. Dat is juist het probleem als je alles vanuit je eigen perspectief bekijkt en benaderd, hier zijn deze interviews een goed voorbeeld van.

18 dagen geleden
Joop De Vries
Joop De Vries

Top idee

19 dagen geleden
Alex J
Alex J

Halsema moet die mossel van haar maar eens wassen , die kunnen we namelijk tot hier in Nijmegen zelfs ruiken.

19 dagen geleden
peer van kasteren
peer van kasteren

Tuurlijk racisten zeker gewoon controleren niet luisteren gewoon knuppel erover hoe ver gaan we in nederland stad dicht hek erom metaaldetector

20 dagen geleden
Red Mustang 1976
Red Mustang 1976

Wat is jouw werk? Mijn werk is waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer van de waarnemer ga zo door tot in de eeuwigheid.

20 dagen geleden
FuZZbaLLbee
FuZZbaLLbee

Ik tijdens de video. Haha maar wie controleert de waarnemers dan 2:36 waarnemers op de waarnemers 😳

20 dagen geleden
Jeroen
Jeroen

Je moet helemaal niks je kan ze mekaar ook af laten maken dan zijn die wapens op een gegeven moment niet eens meer nodig😜

21 dag geleden
Fast cooking videos
Fast cooking videos

Denk dat fouilleren van mannen tussen de 15 en 25 al je probleem opgelost. Om vrouwen van middelbare leeftijd te gaan fouilleren is puur om het gelijke recht van iedereen is verspilling van mankracht.

22 dagen geleden
Frans Kuiper
Frans Kuiper

Ik identificeer me als een jonge zwarte joodse transgender. Femke is mijn held en ik hou nog meer van haar dan van Barbara Lerner Spectre!!!!

22 dagen geleden
Frank de Vries
Frank de Vries

Wie gaat die waarnemers controleren? Lol

23 dagen geleden
Glenn Tilburg
Glenn Tilburg

Ik stel voor dat ze lekker doen wat ze willen die agenten.....!!!!!

23 dagen geleden
Nayako Sadashi
Nayako Sadashi

preventief fouilleren ? hahaha flikker op Wat denken ze wel niet. Kunt u misschien preventief uit mijn buurt blijven, alstublieft ? Politiestaatje aan het worden dit.

23 dagen geleden
Nick Name
Nick Name

De verdeel en heers agenda in volle glorie

23 dagen geleden
Arnold vd M
Arnold vd M

Als je in een Ferrari rijdt trek je de aandacht en zal je eerder gecontroleerd worden. Als je als donker persoon in Nederland leeft trek je ook de aandacht en zal je eerder gecontroleerd worden. Dat is niet etnisch profileren maar gewoon kennis. Statistisch gezien rijden mensen in een Ferrari sneller dan mensen in een andere auto en statistisch gezien zijn er ook meer donkere mensen in de gevangenis dan blanken. Etnisch profileren is het als je puur omdat iemand donker is je iemand gaat controleren. Maar het is gewoon een feit dat donkere mensen meer overtredingen en meer strafbare feiten begaan. Als je niet gecontroleerd wil worden moet je niet in Nederland wonen.

23 dagen geleden
Videokapster
Videokapster

Wel heerlijk dat Halsema tegen haar eigen partij ingaat. !

23 dagen geleden
Videokapster
Videokapster

Ze doen het omdat de ouders met een niet-westerse achtergrond in bijv. Zuid-Oost al jaren hierom smeken! xD

23 dagen geleden
Voornaamr v
Voornaamr v

halsema gaat de bak in

23 dagen geleden
kaas kransje
kaas kransje

Die halsema is compleet van het pad af. Laat die politie hun werk doen. Constant worden homo’s bespuugd, drugs gedeald, overvallen gepleegd door… ‘mensen van kleur’. Die ene vent zei het al treffend: blanken zijn in de minderheid. Dan is het toch niet gek dat die minder vaak in de steekproef voorkomen? Sterker nog: er zijn statistieken dat buitenlanders (marokkanen, antillianen?) oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, maar dat mag niet meer gezegd worden blijkbaar. Je kunt toch bijna niet anders dan profileren op basis van die statistiek? Je mag op basis van statistieken blijkbaar geen profiel maken, maar een motie van wantrouwen tegen de politie (op basis van wat?) mag wel.. Het is hoog tijd om gewoon burgemeesters te gaan kiezen in plaats van dat er overal raaskallende linkse dwingelandjes worden gestald die de gekwetste minderheid naar de mond praat.

23 dagen geleden
Tom Dutch
Tom Dutch

Nog meer polarisatietrucs

23 dagen geleden
Peter de Vries
Peter de Vries

na WW2 werd de haven verplaatst en daarmee ook de vaak Scandinavische zeelieden met messen. gelukkig is het pas sinds 1975 dat messen weer terugkwamen met ex rijksgenoten van overzee. let op, dit is geen rascisme maar de eigen waarneming.

24 dagen geleden
Woesie Woesie
Woesie Woesie

Geld weggooierrij, ja hou 65 jarigen aan of misschien 5 jarigen 😭😭😭😭😭. Profilers zijn een beroep bij de FBI. Maar hier in Nederland is het weer oneerlijk, vooral de minderheden klagen😂😂😂. Waar zou dit mee te maken hebben 🤣🤣🤣

24 dagen geleden
Nederlanders First
Nederlanders First

Hallo gelijk deporteren dan is probleem opgelost

24 dagen geleden
Robbin Dijst
Robbin Dijst

Halsema functioneert niet als burgemeester en als politicus en moet er gewoon uit.

24 dagen geleden
Mark Overwater
Mark Overwater

Issss het racistisch als donkere mensen in slechte wijken elkaar afmaken en dit te wille stoppen?

24 dagen geleden
Leo Raateland
Leo Raateland

Oke we gaan op zoek naar wapens, houd jij die 3 gezinnetjes ff aan en die 2 omaatjes, dan richt ik me even op die groep opa's die zich ophouden bij de jeul de boule bak.

24 dagen geleden
mister
mister

Ik heb een wapenhond

25 dagen geleden
Qwerty Uiop
Qwerty Uiop

Prachtig toch. Waarom laten we het hele land niet door links laten leiden. Dan weten we zeker dat het nooit meer goedkomt. Burgeroorlogje zit er wel in dan.

25 dagen geleden
True Trumpist
True Trumpist

Wat een land

25 dagen geleden
BATTLE OF PROKHOROVKA 1943
BATTLE OF PROKHOROVKA 1943

Ze maken alles zo groot etnisch profileren gebeurt bijna nooit in Nederland. Volgens mij heeft etnisch profileren een andere betekenis gekregen want tegenwoordig denkt elk persoon dat hij of zij etnisch geprofileerd woord.

25 dagen geleden
Charlie Zelenoff
Charlie Zelenoff

ik word altijd etnisch geprofileerd omdat ik wat surinaams bloed in me heb.. dit moet gewoon stoppen waarom moet ik steeds lastig gevallen worden omdat de politiek fouten maakt

25 dagen geleden
K. Hoekzema
K. Hoekzema

Iedereen de mond vol over etnisch profileren. Niet zo gek dat de politie dat doet niks mis mee. Het zijn juist een aantal diverse etnische groepen die wapens dragen. Zouden ze dat niet doen werden ze ook niet geprofileerd. Ook wel oorzaak en gevolg genoemd.

25 dagen geleden
starsofmetube
starsofmetube

Het gaat er ook niet om of mensen het wel of niet willen. Die shanks moeten weg van straat! Dus primitief blijven fouilleren!

25 dagen geleden
starsofmetube
starsofmetube

Dus... alleen maar blanke fouilleren straks, want een getinte man fouilleren is natuurlijk racisme, daar gaat het gebruik van wapens niet van achteruit.

25 dagen geleden
Rubes S
Rubes S

Politiek weet echt niks van de politie en etnisch profileren. Dat gebeurd dagelijks. Iedereen controleren wat meneer zegt in het filmpje. No matter what colour ect.

25 dagen geleden
Duikboot
Duikboot

"quis custodiet ipsos custodes", een bekende frase die ons waarschuwt voor dit soort Droste-politiek, ooit nog eens gemunt door ene Thier-RY van Heemstede.

25 dagen geleden
Samper de pamp Koos alberts
Samper de pamp Koos alberts

Reinout ouwe zweet lul kom je zelf met die vragen of krijg je die op een brief je mee

25 dagen geleden
Luca
Luca

“Angst” voor etnisch profileren?! Flikker toch op ze durven het probleem niet aan te pakken en hebben daar ook de mankracht niet voor, dat is het probleem en niet anders.

25 dagen geleden
Wilhelmus Godefridus
Wilhelmus Godefridus

Prima beslissing helemaal mee eens

25 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Go WOKE go BROKE

25 dagen geleden
Suriprofz
Suriprofz

Je moet toch juist MEER Etnisch profileren om onnodige controles tegen te gaan? "Statistischprofileren" is een betere term, momenteel wijzen de statistieken uit dat bepaalde bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteit en wapenbezit. Dan moet je daar op inspelen, tot dat minder wordt... is toch niet meer dan logisch.

25 dagen geleden
m ice
m ice

Sorry meneer, maar ze gaan mijn moeder van 67 niet controleren.

25 dagen geleden
Parmentier 7
Parmentier 7

Enige die ik weet die een wapen had, was de zoon van Halsema!

25 dagen geleden
ricardo ever
ricardo ever

Iedereen controleren 🤣 ok kom maar op met die verdubbeling van belasting.

25 dagen geleden
ricardo ever
ricardo ever

Beter waarnemen of ze niet vergeten te profileren

25 dagen geleden
Ultimate Seduction
Ultimate Seduction

Etnisch profileren heeft z'n effectiviteit bewezen, ze zijn bij GL / PvdA / Bij1 / NSB66 en "denk" zeker bang dat er straks minder "mensen" op hun mogen stemmen...

25 dagen geleden
Happy Land
Happy Land

Je kan zeggen wat je wil maar iedereen hier weet dat het niet de witte kinderen zijn die met een machette of pistool rond lopen

25 dagen geleden
Avatar
Avatar

@Happy LandMaak ik zelf wel uit, praatsmaker,jank thuis dude,ken je niet en dat wil ik graag zo houden.🥳

24 dagen geleden
Happy Land
Happy Land

@Avatar type eens normaal man idioot

25 dagen geleden
Avatar
Avatar

@Happy Land Whhaaa ha ha,humor,daar word ik blij van,super.👍

25 dagen geleden
Happy Land
Happy Land

@Avatar 🤡

25 dagen geleden
Avatar
Avatar

Witte kids,dude het is nog altijd blank,alleen donkere noemen blanken ,wit en wit is GEEN kleur dus je statment is gebaseerd op sneeuwpoppen,gemaakt van,je weet wel,witte vlokjes die uit de lucht dwarrelen in de winter en na verloop van tijd smelt het,hopelijk is mijn uitleg voldoende geweest,vooral voor lui die het verschil niet weten.

25 dagen geleden
Cas H Eijkoop
Cas H Eijkoop

Statistisch profileren zal Thierry zeggen

25 dagen geleden
Wisdom is Power
Wisdom is Power

Niks mis met de politie controleren, ze maken er een zooitje van.

25 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Laten ze ook waarnemers het werk van Halsema gaan controleren dan. Die zullen dan constateren dat ze totaal ongeschikt is voor haar ambt.

25 dagen geleden
Paul Van Amersfoort
Paul Van Amersfoort

Zolang de beste klompenmaker de manager wordt bij de Politie heeft het geen zin geld te investeren in deze failliette boedel

25 dagen geleden
Mr. Truth
Mr. Truth

Wapen geweld in de stad... En dit voorkomt??? Geen mes? Dan hebben ze genoeg alternatieven, bijvoorbeeld een schroevendraaier ;)

25 dagen geleden
Beast
Beast

Etnisch profileren is “het gebruik door overheidsinstanties van criteria als ras, huidskleur, taal, religie, nationaliteit of nationale of etnische afkomst" het lijkt mij moeilijk dit vast te stellen.. Bovendien, wanneer politie controleert op bepaalde uiterlijke kenmerken die typerend zijn voor mensen die een verhoogde kans op wapens dragen hebben zal deze aanpak logischer wijs meer op leveren.. Een jongere in een bepaalde leeftijdscategorie, in combinatie met een bepaald overkomen/gedragingen en kleding zal eerder een mes bij zich hebben dan bepaalde andere individuen. Dit hoeft niet perse een etnische grondslag te hebben, hoewel je na veelvuldig iedereen fouilleren wel in kaart zou kunnen brengen onder welke etnische groepen dit het meest voor komt waarop je dan logischerwijs weer beleid zou kunnen uitstippelen, zij het niet dat dit dus niet gewenst zou zijn... Dus zomaar naar willekeur iedereen fouilleren op straat is gewoon extra belastinggeld weg gooien en onnodig werk doen; gezien met de behaalde informatie niet gewerkt wenst te worden in combinatie met het minder opleveren aan resultaten... Je zou hierin dus kunnen stellen dat de angst om etnisch te profileren de efficiëntie van de test teniet gedaan word.

25 dagen geleden
Rajarsi
Rajarsi

idd, Het ontkennen van stereotypen getuigt enkel van hypocrisie en hoogmoedswaanzin.

25 dagen geleden
De Generalist 3.0
De Generalist 3.0

1:50 "kut" denkt kermit de kikker. Nu komen ze mij ook opzoeken🐸

25 dagen geleden
De Generalist 3.0
De Generalist 3.0

Zet halalsema bij de volgende anti cijona bijeenkomst ook controleurs in om te bekijken of de "wappies ®️" ook klappen krijgen van de politie? Kunt u rekenen? Reken er maar niet op. Dit is groenlinks. Autochtonen neerknuppelen en allochtonen beschermen. Waar die zelfhaat vandaan komt?

25 dagen geleden
Jan Bank
Jan Bank

Als er niet wordt etnisch geprofileerd wat is dan het Probleem?

25 dagen geleden
Jan Bank
Jan Bank

Yes Halsema ziet het probleem

25 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Ze zag zichzelf in de spiegel?

25 dagen geleden
M N
M N

Simpel toch? Kwestie van 2 referenda voor de Adamse bevolking ...

25 dagen geleden
lijkstijfheid
lijkstijfheid

Als hier, ver ver weg van de Randstad gecontroleerd wordt, 98% blanke score. Voor meer gelijkheid en wegblijven van etnisch profileren zou dus bij elke controle, de halve gemeente uitgekamt moeten worden op iedereen met niet Nederlandse afkomst. Want, ook demografische gegevens mogen nooit leiden tot verschil. De absolute domheid van links.

25 dagen geleden
Jan Sap
Jan Sap

Wapens de wijk uit krijgen? Ze liggen gewoon bij de action blokker big bazar etc en tevens in moeders keukenla. Daar begin je niks tegen. Punt. Het gaat om de mentaliteit en moraal, waar het flink mis is tegenwoordig. Oplossing: zwaardere straffen, ook voor vooral de jeugdigen. Gevangenissen staan toch leeg? Gooi maar vol, werkgelegenheid in de detentie sector/ justitiële inrichtingen, mooi.

25 dagen geleden
mokum amsterdam
mokum amsterdam

Maar goed ook die laffe viezerikken , hebben zich verschrikkelijk misdragen tegen ongevaarlijke burgers. Ik vertrouw de politie nooit meer na wat ik dit jaar gezien heb.

25 dagen geleden
The Truth
The Truth

Haha die racisten weten dat ze door de mand vallen als ze waarnemers plaatsen, kijk ze allemaal opeens zich schuilen onder de “wantrouwen” woordkeuze, zo typisch. Als je niets te verbergen hebt dan zou die waarnemer niets uitmaken. Vertrouwen is goed, controleren is beter! Nederlandse agenten behoort tot 1 van d grootste racisteneenheid in de wereld en dat moet stoppen!

25 dagen geleden
The Truth
The Truth

@Metal Videos Blaffende hollanders bijten niet!

10 dagen geleden
The Truth
The Truth

@Metal Videos Blaffende hollanders bijten niet!

10 dagen geleden
Metal Videos
Metal Videos

@The Truth als die lui gewoon normaal doen hoeven ze niet opgepakt te worden. niks met etnisch profileren te maken. jij wilt gewoon niet dat jou soort en jij zelf ook gepakt wordt op wapen bezit. echt mensen zo als jou zijn letterlijk te achterlijk voor woorden

11 dagen geleden
Metal Videos
Metal Videos

zwaar achterlijk jij

11 dagen geleden
The Truth
The Truth

@Joopie de Lange Ja, dan zie je hoe de politie aan etnisch profileren doet jij blaffende hollander

25 dagen geleden
Youri van den Brand
Youri van den Brand

Als er volgens de statistieken meer doden vallen onder een bepaalde bevolkingsgroep door wapenbezit, hoe kan je dan als aanhanger van die bevolkingsgroep erop tegen zijn dat je vaker wordt gecontroleerd hierop? Uiteindelijk leidt je dan zelf toch ook een veiliger leven en draag je, met de controle die op je gedaan wordt, bij aan een een veiligere samenleving?

25 dagen geleden
Youri van den Brand
Youri van den Brand

Tenzij je gelooft dat jij, als onderdeel van een minderheidsgroep, altijd benadeelt bent in onze maatschappij. Wat de linkse partijen je graag willen doen geloven. Hoewel als je erover nadenkt, jou hopeloosheid jou manier van denken over jezelf, inmiddels een bestaansrecht is geworden voor de linkse kliek. Laat jou toekomst niet afhangen van andere mensen, maak de juiste keuzes ook al voelen ze onnatuurlijk en niet makkelijk. Al betekent dat te breken met je vrienden die je al jarenlang kent. Jij weet wat goed voor je is, niemand anders. En al helemaal geen politieke partij met hun eigen agenda.

25 dagen geleden
niks
niks

Laat ze controleren wanneer ze mensen kapot slaan op museumplein

25 dagen geleden
Northstarbar 52
Northstarbar 52

Groen Links leeft nog in de jaren 60, kijken liever de andere kant op. Preventief fouilleren werkt wel degelijk.

25 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Links is een ziekte

25 dagen geleden
Machiel Jungskovitsch
Machiel Jungskovitsch

'Gewoon iedereen controleren' pfff ahahahahah iedereen in Amsterdam controleren.. Ben je wel goed bij je hoofd ofzo ahaha

25 dagen geleden
The Truth
The Truth

@Jappie Van der valk Blaffende hollanders bijten niet!

25 dagen geleden
Jappie Van der valk
Jappie Van der valk

Waarom zou je iedereen controleren als er een bepaalde groep een puinhoop maakt. Zie het godverdomme gewoon in en wees eerlijk. Altijd weer dezelfde. Cijfers liegen er niet om.

25 dagen geleden
The Truth
The Truth

Dus een bepaalde groep controleren om hun huiskleur, geloof of afkomst is goed, maar iedereen ho maar. Wat een hypocriete blaffende hollander!

25 dagen geleden
Joop
Joop

Wereld op z'n kop. Cijfers liegen er niet om.. Kijk in de gevangenis, kijk opsporing verzocht, kijk naar verdachten in alle geweldzaken waarbij wapens zijn gebruikt. Ze hebben 99% van de tijd geen blanke huid!

25 dagen geleden
demafklappers
demafklappers

Helemaal gelijk!

24 dagen geleden
Joop
Joop

@LG junior laat jij dan vooral eens statistieken zien waarbij dit niet zo is! Dan ben ik de eerste die uit m'n bubbel stapt dibbes

24 dagen geleden
LG junior
LG junior

Kom uit je bubbel jongen.

24 dagen geleden
rico manu
rico manu

Luister ik ben zelf ook buitenlandse, En ik vind zeker dat politie moet preventief fouilleren. Het gaat om de veiligheid van ieder Mens wat boeit mij nou of politie 10x paars geel rood of wat voor kleur er uit pakt. Dit is gewoon aanslag op ons veiligheid dag in dag uit ramen die sneuvelen criminaliteit afpersen ik bedoel de de overheid heeft het plicht om de bezittingen veiligheid van de burgers te waarborgen. En ik weet wel waarom vvd weg kijkt. Want als vvd eenmaal begind met ziekenhuis personeel opleiden i.p.v ontregelen, of wapens in omloop nou eens begind aan te pakken. Inplaats van schiet elkaar maar af of we hebben toch gaos nodig dus ga zo door jongens denkt rutte... Want als hij het zou durven aan te pakken echte problemen, zouden de buld back better baasjes boven rutte niet zo fijn vinden... Dus ja🙃 Je moet het wel in gehele context bekijken het gehele plaatje. Want eerst moet alles kapot om het nieuwe noord korea 2.0 regels door te drukken. Dus als je vvd " politicus " nog gaat vragen doe iets,,,,,, is het antwoord al klaar. Dan krijg Standaard meestal als antwoord we vinden het zo wel goed politie doet uitstekend zijn werk terwijl de kogols rond vliegen in Rotje dam.... Waar politie boa's wel goed in zijn is kleine ondernemes lastig vallen kapot maken, in plaats van criminaliteit nou eens keer aanpakken. Het lijkt wel wilde westen langzamerhand in Nederland. Nog even en je kan niet meer je eigen straat uit of in door terroriserende bendes en noem het maar op... En dat moet nou eens afgelopen zijn, we willen geen woorden of beloftes zien, we willen daden van aanpak zien. En nee ik laat me niet vaccineren of testen hugo

25 dagen geleden
xan d28
xan d28

Als niemand ' het bestuur' mag controleren, schaf de ombudsman dan af. En andere commissies en waakhonden natuurlijk.

25 dagen geleden
Shen Sui
Shen Sui

Mensen van etnische afkomst zijn niet crimineel of slecht. Maar zolang alle criminelen grotendeels van etnische afkomst zijn, heb ik totaal geen probleem met etnisch profileren. Fuck BLM

25 dagen geleden
Calvin Driessen
Calvin Driessen

Laat de politie gewoon hun werk doen !! 🚔 👮🏻‍♀️ 👮🏻‍♂️

25 dagen geleden
Oscar Van Walstijn
Oscar Van Walstijn

Zondag 5 september 12uur De Dam Het grootste protest tegen deze regering ! Voor menselijkheid ❤ Iedereen is welkom

25 dagen geleden
Anunaki
Anunaki

Ga eens naar de gepakte mensen kijken die veroordeeld zijn voor steekpartijen wapenbezit en overvallen enz. Dan heeft het niks met etnisch profileren te maken. Loop een dagje mee in de gevangenis en zie wat er allemaal rondloopt

25 dagen geleden
Jef Koêlewijn
Jef Koêlewijn

Wat is woke ?

25 dagen geleden
Machiel Jungskovitsch
Machiel Jungskovitsch

kut

25 dagen geleden
Jef Koêlewijn
Jef Koêlewijn

Ik ben voor etnisch profileren als dat nodig is.

25 dagen geleden
Rajarsi
Rajarsi

Iedereen met gezond verstand is daar voor. Daarnaast is het ook heel natuurljk om stereotypen te hebben. Alleen hypocriet volk en hoogmoedige gekken ontkennen het simpele feit.

25 dagen geleden
Jef Koêlewijn
Jef Koêlewijn

Amsterdam begint volgens mij ten onder te gaan.

25 dagen geleden
Machiel Jungskovitsch
Machiel Jungskovitsch

Is al lang gaande.. Al lang

25 dagen geleden
Sven
Sven

"Amsterdammers willen dat niet." Nee, natuurlijk willen messentrekkers niet dat ze gefouilleerd worden, dat is dus het punt, domme doos.

25 dagen geleden
WicherWesley
WicherWesley

We kunnen het ontkennen , maar deze breekt het moraal van elk mens.🤓

25 dagen geleden
NOT your business
NOT your business

De Amsterdammers willen dit niet in grote meerderheid , grappig dat het ook allemaal buitenlanders zijn .

25 dagen geleden
hoedemakerbart
hoedemakerbart

GroenLinks was vroeger communistische partij hè... Wakey wakey

25 dagen geleden
Goy de patriot
Goy de patriot

GroenLinks is zoals een watermeloen ze zijn groen van buiten maar rood vanbinnen.

25 dagen geleden
piet pieters
piet pieters

Etnisch profileren is gewoon een ander woord voor effectief werken. Uit het verleden is gebleken dat als je 10 allochtonen controleer er veel meer kans is dat er iets niet deugd dan als je 10 autochtonen controleer.

25 dagen geleden
piet pieters
piet pieters

@Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst Ja natuurlijk. De cijfers van het CBS laten zien dat allochtonen oververtegenwoordigt zijn in de criminaliteit en ook uit ervaringen van politiemensen blijkt dat de meeste problemen veroorzaakt worden door allochtonen. Dat weet trouwens iedereen die kan horen en zien, daar zijn geen stukken voor nodig. Probleem is dat er niet over gepraat mag worden omdat dan het modewoord 'racist' direct van stal word gehaald om je monddood te maken.

21 dag geleden
Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst
Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst

@piet pieters Kunt u het publiek naar wat studies verwijzen waar die effectiviteit uit zou blijken? Sowieso is 'stop & search' nogal ineffectief. Zie bijv. "Does Stop and Search Deter Crime? Evidence From Ten Years of London-wide Data" (Tiratelli, 2018). Die studie verwijst vervolgens weer naar andere studies, o.a. over etnisch profileren. Zoals bekend zijn 'stop & search bevoegdheden in het VK relatief veel ingezet richting zwarte Britten: zie "Met police 'disproportionately' use stop and search powers on black people"

21 dag geleden
piet pieters
piet pieters

@Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst Dan zou ik als politicus als eerste die wet aanpassen. Het is door de jaren heen klip en klaar bewezen dat etnisch profileren wel degelijk een hele effectieve methode is om criminaliteit aante pakken. Het is dus niet gebasseerd op vooroordelen maar op feiten.

22 dagen geleden
Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst
Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst

@Meb Ik had het over etnisch profileren, op basis van (vermeende) 'afkomst'/herkomstland dus, of associaties op basis van religie. Was dat onduidelijk? Ik had het dus niet over leeftijd of over kleding.

24 dagen geleden
Meb
Meb

@Hoe overheden praten over criminaliteit & afkomst als je iemand ziet lopen met een jas van een kop, een louis tasje dan is het toch veel logischer dat je die gaat controleren dan dat je een oma van 80 gaat controleren? Het is gewoon veel effectiever om mensen die er verdacht uit zien eerder te fouilleren.

24 dagen geleden
Lijst 2030
Lijst 2030

Het linkse volk voert zelf Maoïstische pigmenttribunalen op de werkvloer in om mensen te kunnen cancelen d.m.v van het turven van huidskleur.

25 dagen geleden
SkAnKhUnT42.Randy_Marsh.
SkAnKhUnT42.Randy_Marsh.

The muslims

25 dagen geleden
l h
l h

1:13 wat n domme koe als je geen wapens bij hebt gebeurt t nie toch en t zal zeker doden schelen van jonge mensen die een keer niet helder zijn en daar heel hun leven mee genaaid worden

25 dagen geleden
Always Maxing
Always Maxing

Ze kennen beter waarnemers bij het kabinet zetten. En dan waarnemers bij waarnemers, dan ben je ff in de war zeg

25 dagen geleden
Mark James van Dam Santos
Mark James van Dam Santos

Etnisch profileren pff, hier in Nederland valt het reuze mee als je kijkt naar andere landen bv. Zuid-Europa of de VS. Slap excuus om de criminaliteit niet te kunnen aanpakken.

25 dagen geleden
Mike de Wit
Mike de Wit

Politie Nederland is zo corrupt als de neten

25 dagen geleden
patricia Pat
patricia Pat

Als in vooral allochtone wijken de wapens onder jongeren voorkomen, is het dan etnisch profileren? Lijkt mij toch niet, laat mensen nu echt ook eens eerlijk binnen hun eigen gemeenschappen als het ware kijken wat er mis gaat en niet altijd de racismekaart trekken.

25 dagen geleden
Miranda B
Miranda B

Bevolking van Amsterdam bestaat voor driekwart uit Niet westerse achtergrond …. Acties komen met name door jeugd die gewelddadig is…. De jeugd in Amsterdam is voor driekwart …. Juist !

25 dagen geleden
The Real Dutchman
The Real Dutchman

Everything woke turns into shit

25 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Go WOKE go BROKE

25 dagen geleden
TJ Thompson
TJ Thompson

Yup, absolute voltreffer!

25 dagen geleden
Teflon Tef
Teflon Tef

Dus de Politie wordt boos als er waarnemers met hun mee kijken 🤔 hmm Verdacht. Het is toch alleen maar fouilleren. Waarom worden ze boos. Of hangt er toch nog een luchtje aan deze zaak 🕵️🤔.

25 dagen geleden
Schepvogel K
Schepvogel K

Vindt u het leuk wanneer uw baas je 40 uur pw op de vingers laat kijken ?

25 dagen geleden
Goy de patriot
Goy de patriot

De verpletterd meerderheid van de criminelen en moordenaars is Getint dan is het toch volkomaan normaal dat de politie aan etnisch profilering doet.

25 dagen geleden
Sjaan Banaan
Sjaan Banaan

@Goy de patriot Goy je hebt gelijk. Ben het niet vaak met je eens maar nu wel. Volledig.

24 dagen geleden
Goy de patriot
Goy de patriot

@The Truth Bedankt voor je inhoudelijk en intellectuele bijdrage. Weer wat bijgeleerd.

25 dagen geleden
The Truth
The Truth

Ik kroon jou echt tot de blaffende hollander van het jaar 2021, 2021 is nog niet eens afgelopen maar jij overtreft echt alles, ik dacht dat marcel0063 die blaffende hollander van 2020 was, niet te overtreffen was, maar jij spant toch echt de kroon, ga eens wat lucht happen uit dat intergrot van je, ik ruik die stank al vanaf hier. Bah!

25 dagen geleden
Bart De Vries
Bart De Vries

Mvr.Halsema was toch ten tijde van de Corona-Demonstraties het grootste 'Vriendinetje van de'Politie'??, Is de liefde over??

25 dagen geleden
Bart De Vries
Bart De Vries

@Qwerty Uiop Heeft niets met 'links' te maken,maar met mensen.

25 dagen geleden
Qwerty Uiop
Qwerty Uiop

Politie zijn de slaafjes van haar. Nu nog ff mes in de rug duwen bij de politie. Prachtig die linkse mensen.

25 dagen geleden
Gregory de Graaf
Gregory de Graaf

Het zoontje van Halsema was niet bereikbaar voor commentaar!!!!

25 dagen geleden
Gregory de Graaf
Gregory de Graaf

Waar is het zoontje van Halsema??

25 dagen geleden
Maxie Speelt
Maxie Speelt

1:09 Goh dit komt echt als een verrassing zeg! GroenLinks die tegen preventief fouilleren is... en nog steeds afvragen hoe het komt dat Amsterdam een groot open riool is geworden.

25 dagen geleden
predjee
predjee

Of je denkt eens na en komt er achter dat uit wetenschappelijke publicaties blijkt dat het totaal geen zin heeft.

23 dagen geleden
Luis Suárez
Luis Suárez

Links is een ziekte ;)

25 dagen geleden
Gregory de Graaf
Gregory de Graaf

Een MATRIX BORD WAPEN CONTROLE!!! En dan kijken wie er weg rent ?? Dat wordt nooit op de staats tv uitgezonden. Haha. ( De Halsema Wet)

25 dagen geleden

Volgende

Hermitcraft 8 Episode 13:  DON'T BE MAD...i had to do it

23:31

Kaag schoffeert hele Kamer in Afghanistandebat

11:01

VI LIVE: Alles Over Deadline Day In Onze Transferdeadline Show!

3:33:00

Hermitcraft 8 Episode 13:  DON'T BE MAD...i had to do it

23:31

Nintendo Direct - 9.23.2021

40:35

Nintendo Direct - 9.23.2021

Nintendo

Weergaven 4,7 mln.

WELKOM FRAASIE EN TA JOELA! ❤️

0:58

WELKOM FRAASIE EN TA JOELA! ❤️

SUPERGAANDE

Weergaven 73K